Anna, här kommer ännu en lista och denna var LÅNG!

Är du svartsjuk?
Njae, skulle jag väl inte kalla det. Inte jätte mycket i alla fall. Beror på vad det handlar om dock.
Nämn ett jobb som du aldrig skulle kunna tänka dig att ha:
Jag skulle aldrig kunna ha ett jobb där man torkar och duschar gamlingar i rumpan. Skulle dock kunna sitta och mata dom och hålla dom sällskap :) Men det är väl det och inte skulle jag vilja städa heller.
Är du troende?
Njae, beror på.Jag hr varit aktiv inom svenska kyrkan. Jag är döpt, konfirmerad och jag vill gifta mig i en kyrka.
Vilken färg har din tandborste?
Eeh.. *funderar*  lila tror jag.
Har du åkt ambulans nån gång?
Nej *thanks*
Tycker du om DrPepper?
Nej verkligen inte
Har du fått massage nån gång?
Ja
Sötlakrits eller saltlakrits? 
Jag älskar lakrits i dom flesta former, men helt saltlakrits.
Ser du dig själv som lång eller kort?
Kort
Vad har din mobiltelefon för märke?
Sony Ericsson
McDonald´s eller Max?
Max
Har du ett överkast på din säng?
Ja, men inget jag egentligen gillar, vill ha ett finare och bättre.
Har du brutit nåt ben nån gång?
Två tår i vattenrutschkanan på lögarängen för väldigt länge sen. SVINONT!*haha*
Minns du någon speciell person från din barndom?
Ja,  mina gudföräldrar och mormor såklart.
Beskriv din humor:
Haha, jaadu, fråga nån annan...
Har du ordning eller oordning i dina byrålådor?
Oordning
När blir man vuxen, enligt dig?
Det beror såklart på. När man skaffar barn blir man ju extra vuxen i alla fall.
Nämn en skiva ur din skivsamling:
Roxette-Chrash boom bang (tog bara den första jag kom på)
Vad gjorde du i går kväll?
Kollade på tv, bloggade, läste bloggar.
Har du varit riktigt, riktigt megafull någon gång?
Njae inte direkt mega mega full tror jag. Kanske en gång. Inget intresse av det heller.
Vill du skaffa barn?
Ja gärna nu på en gång  *haha* Självklart vill jag ha barn inom en snar framtid. 
Hund eller katt?
Helst båda två, men när man bor i hus. Så just nu är det katt som gäller.
Har du några syskon?
Storebror
Gillar du att shoppa?
Ja det gör jag väl, om jag hittar bra saker.
Var är dina föräldrar ifrån?
Mamma var helsvensk och pappa halv-finsk.
Vem står dig närmast? 
DB
Vilket klädesplagg är ditt bästa köp?
Svårt..hm...svart och röd tunika kanske.
Världens bästa uppfinning?
Mobiltelefonen och PLATT Tv´n
Hur svarar du i telefonen?
Hej det är Emma! eller bara Heej!
Har du någon dålig ovana?
Ja det har väl alla?
Skulle du kunna byta liv med någon, och i så fall med vem?
Njae inte direkt. Kanske för ett tag för att göra resten av livet lite annorlunda :)
Är du duktig i skolan?
Näe, faen heller, så jäkla less på skiten. Men ska försöka ta tag i det där nu snart. *ångest*
Kommer du ihåg första kyssen med din älskade?
Ja det gör jag *haha*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback