Gjort 2007

Jag hade verkligen inte gjort många utav dom här påståendena, men det är jag visserligen stolt över :D

[ ] varit otrogen
[ ] blivit dumpad
[ ] blivit dumpad för någon annan
[ ] dumpat någon
[ ] haft sex med mer än en person
[ ] skolkat
[ ] åkt polisbil
[ ] lärt känna en snygg stekare och busat lite
[ ] snattat
[ ] däckat
[ ] svimmat
[ ] haft ett one-night-stand
[ ] varit i mer än två förhållanden
[x] badat naken    -ja i badkaret så klart :)
[ ] varit på en festival eller liknande
[x] fått nya vänner
[x] förlorat en eller flera vänner   -Simon räknas faktiskt in här
[ ] piercat mig
[ ] kissat på mig
[ ] blottat mig
[ ] haft sex utomhus
[ ] tagit någons oskuld
[ ] rymt hemifrån
[x] varit kär
[ ] haft prov och inte pluggat till det
[ ] fått IG i ett ämne eller flera
[ ] fått MVG i ett ämne eller flera
[x] haft ångest över något
[ ] blivit gravid
[ ] kollat upp om jag har en/flera könssjukdom/ar
[ ] haft en/flera könssjukdom/ar
[ ] flyttat hemifrån
[x] varit på en vild fest
[x] varit på en död fest
[ ] brutit ett/flera ben
[ ] opererat mig
[ ] skönhetsopererat mig
[x] varit vaken en hel natt
[ ] varit vaken i 48 timmar eller mer
[ ] lanat
[x] haft fest hemma
[x] varit på badhus
[x] slösat pengar på något helt onödigt
[ ] blivit arresterad
[ ] kört rattfull
[ ] åkt dit för rattfylleri
[ ] fått kontakt med gamla vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback