Dom borde XXXXXXXX!


Nu är jag så jävla irriterad så jag vet inte vart jag ska ta vägen.

Jag fick ett brev eller snarare två brev från arbetsförmedlingen i dag. Ett som var postat från dom 26/6, jag fick det I DAG.  Där det stog en kallelese till ett branschmöte den 2/7 (alltså i går). Så stog det om du inte kan komma ring det här nr...
Så jag ringde det och sa att jag inte fått nå papper förens i dag. Dom bah ja då måste du gå in på arbetsförmedlingen och säga till dom att du vill stå kvar. jaha, men varför ska jag då ringa dom?
IDIOTER

I det andra brevet står det  (handlingsplan) att jag är kallad till ett möte den 14 augusti. MEN VAFAN. Hur ska ni ha det?
jag kan i alla fall inte komma den 14 augusti. Men vafan..

SUCK..jag är måttligt irriterad.

Jag hade velat njuta av min lediga dag. Men i stället ska jag duscha och göra mig någorlunda upppiggad och sen ta mig ner till ARBETSFÖRMEDLINGEN. På min lediga dag.
I morgon ska jag tvätta.


SÅ JÄVLA SURT!

Kommentarer
Postat av: Miss Biii

Asså det är ju de jag säger.. dom är ju dumma i huvet där nere på de där stället!! Muppar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback