En lista igen

Det blir en lista i stället för uppdatering om göteborg och massa bilder. Orkar inte med det just nu får bli en annan dag :)

1) Vad åt du till frukost?

frukost buffé på hotellet. En sesam-smörgås med ost och gurka. Vanilj yoghurt med start och hasselnötter, kaffe med mjölk, ägg och juice. Orkade inte äta upp hälften dock.

2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv.

Det var svinkallt, det hade regnat hela dagen och vi hade "sovit" i tält.


3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån?
Världens bästa som sa "smaklig frukost" och frågade när jag skulle komma hem med tåget.

4) Vilken färg har din dator? Alltså skalet...
Svart/grått

5) När var du arg senast?
På kärringen på tåget. Men det var inte så farligt :)

6) Ditt bästa minne från skoltiden?
Studenten och självklart störst av allt världens bästa BG

7) Ditt sämsta minne från skoltiden?
Anna- Lena som var på väg att smälla till mig inför hela klassen utan anledning. och alla hennes lektioner. JÄVLA KÄRRING!

8) Yoga eller löpning?
Eeh. INGET!

9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?
Båda tror jag

10) Vilka tidningar läser du regelbundet?
Typ massor, för jag får dom på posten av någon konstig anledning  Anna ;)

11) Favoritkaraktär i deckare?
Thomas Samuelsson :)

12) Teveprogram du aldrig missar?
City akuten

13) Vem är du avundsjuk på?
Folk som har jobb och fast inkomst *haha*

14) Din bästa revansch?
Jag har klarat skolan trots att mamma var sjuk under hela skolgången och dog under årskurs tre.

15) Din bästa chef ever respektive din sämsta?
Bästa: MÅRTEN (den gamla goda tiden , ingenting är sig likt längre). Sämsta: T

16) Mat som du aldrig någonsin kommer att äta? Orsak?
Inälvor och aphjärna

17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?
Just nu hoppas jag att Niklas ringer och säger att vi hinner ses :)

18) Kaffe eller te?
Båda, men kanske kaffe

19) Skostorlek?
39

20) Hur ofta är du på IKEA?
JÄMT

21) Om du hade fem miljoner över - vad skulle du köpa? Och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna...
Ett hus och en bättre bil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback