God kväll

I dag har det varit en ledig dag.
Men som jag skrev tidigare så var jag tvungen att ta mig ner till arbetsförmedlingen. *suck* tog en hel evighet.

Daniel är och äter med några stycken. Jag har ställt in färskpotatis, lök, paprika och champinjoner med olivolja, färsk rosmarin och egen odlad vild vitlök. Hoppas det blir gott, för snart börjar jag bli hungrig tror jag :)

Jag ska ha en softis kväll i samma anda som hela dagen. Ensamhet. Daniel träffade i alla fall mig på lunchen och vi åt på jensens.

I går när Daniel hämtade mig efter jobbet, slutade 20:18. Så hade han planerat ... Så åkte vi direkt till sjökrogen och åt middag. Vi hade bord närmast bryggan och vattnet. Hur mysigt som helst :)

Nu ska jag äta middag och titta på tv.

See ya´!

EM♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback