Rock i Kilafors!

Om några timmar drar jag och älskling till Kilafors och Rockfestival
Det kommer storheter som

Alice Cooper
Thin Lizzy
Europe
Mustasch
m.fl

Ska bli kul att se.
Det ska bli spännande att tälta på en festival också. Jag har sagt att om jag kommer till tältet och någon har Bajsat eller kissat i mitt tält då sätter jag mig i bilen och åker hem. *haha*

I går skulle jag laga min favorit jeans. Men när jag satt och klippte i ett par gamla jeans för att ha att lappa med upptäckte jag att jag klippte i mina favorit jeans som skulle lagas. Lina skratta inte för då kommer jag med allt jag ska sy till dig nästa gång och tvingar dig att sy det under hot *haha* För du och jag har faktiskt haft samma syslöjdslärare *usch*hhaha
Nej ingen annan får skratta heller för den delen. För det var ju mina favorit jeans. Så jag blev faktiskt lite ledsen, även om det var jävligt komiskt. Kan inte låta mig själv skratta *haha*


Nu ska jag tvätta en maskin

"R.O.C.K Rock´n Roll music"

EM♥


Kommentarer
Postat av: Lina

HAHAHAHAHAHA!!!! hur fan hade du tänkt att jag skulle kunna hålla mig från att garva åt det där???? sånt där är ju så jävla typiskt :/

Postat av: [Jennifer]

Ja föräldrar bör ju ha det största ansvaret. Jag har ju en lillebror som är 17 år yngre än mig och han fyllde år den 6/7 och jag skickade ett sms till pappa och bad honom gratta tim från mig. Jag fick inget svar och han har inte hört av sig sen dess. Jag ska ju åka ner den 11 aug till gotland och jag funderar på att skita i att berätta för honom att jag ska ner... Pappor är verkligen SKIT ibland. eller ja, min är det ganska ofta! Kram!

2008-07-18 @ 11:35:30
URL: http://bloggingbyguinevere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback