DOMEDAGEN

Om 1 och en halvtimme ska jag vara på möte med Varuhuschefen. Jag känner mig inte alls taggat att kämpa för min sak. Jag känner mig bara liten, nervös, orolig och livrädd. Jag är helt övertygad om att det kommer komma tårar ganska fort så fort vi börjar prata om det vi ska prata om. Det känns inte alls bra, dessutom så känns det som att hon inte heller kommer ha någn förståelse för hur vi känner. Men jag gör ett försök, det känns dumt att hoppa av det här nu, när jag ändå har avslöjat det för henne redan. usch nej jag vill verkligen inte. Har ont i magen... Men men det är över om 2 timmar. Då ska jag hem och tvätta som en galning. Kanske är bra för att rensa tankarna lite...


EM♥

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag hejjar på dig :)

Det kommer gå bra! Lycka till ;)

Postat av: Emelie

Tack så mycket!

2008-06-17 @ 11:41:06
URL: http://emeliese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback