LISTA :)



Höger- eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Ganska okej, mer positivt än negativt i alla fall :)

Favoritgodis/snacks: Salt lakrits, after eight och smågodis i almänhet :)

Kläder just nu: leggins kjol och guldfärgad lång tröja

Musik just nu: Kollar på Vh1 just nu, är nå gammal video.

Sommarplaner: Jobba tre fulla veckor, sen vet jag inte. Men en önskan är såklart USA

Hur många kuddar sover du med? Vi har fem stycken i sängen, men jag använder två.

Spelar du nåt instrument: Inget just nu. Har spelat Mandolin, fiol, piano, digitalpiano och fiol igen.

Morgon- eller nattmänniska: Egentligen ingenting utav det.

Vem är viktigast för dig: Daniel

Bio eller promenad: Bio och promenad

Är du kittlig: Ja!

Snarkar du: Ibland

Stjärntecken: Fisk

Äckligaste insekten: Kackerlacka, den fobin har jag nog fått från mamma *haha* usch vad äckliga dom är.

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Kunna flyga

Vad vill du jobba som? Jag vet inte

Stökigt eller välstädat? Helst välstädat, men det är inte alltid man orkar och hinner med tyvärr.

Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja om jag slipper sitta fast i fötterna. Kan tänka mig å hoppa om jag får sitta fast i midjan.

Gillar du att sjunga? Ja :)

Anser du att du är stark? Ja

Vad gör du om du får hicka? Ingenting

Vad längtar du mest efter just nu? Ett jobb och USA/Philadelphia

Kommentarer
Postat av: Lina

haha, ja han fick inte ta ner tavlorna för jag tyckte det blec så fult då, haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback