Varför är det alltid så?

Det  är tänkt att bilen skall gå 08:30 härifrån. Daniel ska till stationen och jag till jobbet.

Jag gick upp 07:15, duschade fixade fram frukost. Åt frukost, tog på mig jobb-uniformen. Väntade...
Daniel gick upp 08:09, åt den framdukade frukosten, segade, packade och duschade.
Behöver jag säga att vi inte kommer i väg i tid?

Jag ville också ligga kvar och sova i en timme till, men har man en tid och passa så är det lite svårt. Å hade inte jag gått upp och fixat frukost, gjort rent kattlådan, gett Teddan mat bäddat sängen (när han väl kom upp) så hade det aldrig gått. Varken jag eller Daniel skulle ha hunnit om båda två hade gått upp 08:09. *suck*

Klockan är nu 8.31 och han står i kallingarna inne på toa och borstar tänderna. Tidsplanen kraschade.
Kanske inte så mycket, men i alla fall. Vafan ska alltid jag behöva fixa och greja. När jag ändå får höra att jag inte gör någonting...

SUCK

jaja, en lååång arbetsdag i dag 9-19 :(

På återseende

EM♥

Kommentarer
Postat av: Miss Biii

Gumman, du är så duktig!! :)

Postat av: Malin Lj

Blir ledsen för din skull när jag läser...du borde inte ha det så...du behöver inte ha det så Emma. Antar att det inte är första gången det händer, för då skulle det väl aldrig hamna på bloggen? så det har redan gått för långt... hoppas det gått bra på jobbet för dig idag iaf!:) kramar

2008-06-23 @ 14:13:18
URL: http://malinlj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback