2008-03-19

I dag har jag äntligen kommit fram till vad som var problemet med fjärrlånet för litteraturen till c-uppsatsen. *finally*

Jag och Becca har varit och fixat förvisningsbiljetter till 27 dresses tror jag den heter. Sen åkte vi till löga och tränade. I dag blev det gym. Skönt som tusan efteråt, men jag är sliten som få.

Nu har jag precis ätit och kollar nu på roomservice. Sammtidigt som jag msn:ar med Ellie. Ska duscha i pausen. Efteråt ska vi till Anna & Hagge och fika en snabbis :)

God kväl!

KRAM

EM♥

Kommentarer
Postat av: evelina

åh var den bra, 27 dresses?? vill så gärna se den =)
duktigt med träningen! gymmar du ofta?

kram

Postat av: evelina

aha, men då ser jag fram emot recension då, om inte jag hinner se den först vill säga haha =)

hoppas du får en superbra skärtorsdag gumman!
kramar

2008-03-20 @ 09:18:03
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback