Födelsedagen

Detta har jag fått i dag. Pinkis och RH och Patriks paket saknas dock. Även Johannas blommor saknas på bild, men det gick inge bra att fota dom. Kvallitén på bilderna är överlag väldigt dåliga, men jag orkade inte angagera mig just nu... helt trött :)  Men tack snälla allihopa!

image198 image199
Blommor, bok och Make up store presentkort från C & M. Tack!

image200  image202
Vin & Make up store presentkort från Camilla & Patrik, blommor och gin presentkort från Bodil & Arne. TACK!

image203  image204
Blommor och pengar från morfar och AG. TACK!

image205  image206
badgrejer och ljus från Eivor & CV. TACK!        Pilgrimsörhängen från Becca. TACK!

image207  image208
Blommor och make up store presentkort från Birgitta och Ove, pengar  från "mormor" TACK!

image209  image210
Blommor och lerkurs-presentkort på spa högst upp i skrapan av världens bästa DB :) TACK!



Kommentarer
Postat av: johanna

det hade varit kul om du berättat vad din favorit lek var som barn i min blogg på mitt senaste inlägg :)

Postat av: Yingying

grattis!

2008-03-10 @ 23:53:56
URL: http://katsumi.blogg.se
Postat av: Mona

Grattis i efterskott! hoppas att du hade en supermysig dag trots bajspappan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback