Sol vind och snart vår!

Nu får man passa på att skriva ett inlägg.. För i natt byter dom servrar och grejar här och då kommer det strula till sig... och man måste bekräfta att man har bytt...*krongel krongel* men hoppas på att blogg.se blir bättre i fortsättningen..

07:40 ringde DB´s klocka. Eftersom jag skulle skjutsa honom för att jag ville ha bilen så gick jag också upp då. Hade räkt med en halvtimmes sömn till, men just då var jag sååå trött. har inte behövt gå upp så "tidigt" på länge. (Evelina, jag lider med dig att behöva gå upp så tidigt som du gör :) )

Nu ska jag kolla mail och så. Packa min väska och sen åka förbi morfar och försöka hjälpa honom med nån sladd i förrådet *SUCK* ja få se hur det går. Nu blir han väl sur för att jag inte ringt innan eller nå sånt. jaja det får man ta. Sen ska jag till Becca, vi ska åka och handla, Becca behövde handla och vi tänkte äta morotssoppa i kväll :) Sen åker vi och tränar en sväng. Sen blir det hem och laga soppan och sen 27 dresses förhandsvining i kväll. Ska bli kul det :) Blir till att plugga i morgon hela dagen och i helgen... Solen skiner och himlen är blå så livet är på topp :)


EM ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

07.40, tidigt? HAHA då är jag på jobbet :P
Helt underbart med solen! det va nästan helt ljust när jag gick upp imorse o solen sken när jag kom till stlhm, LÖVLI!
säg till om filmen är bra, jag vill också se den nämligen, kommer iof göra det även om du tycker den är dålig men ändå hehe.

nå planer för helgen?

kraaam

2008-03-27 @ 09:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback