Dagens



Klockan ringde 07.00, extra tidigt för lilla mig som varit slö student ett tag nu. Jag duschade och var bara "tvungen" att kolla avsnitt 3 på Grey´s Anathomy. Från säsong ett. Jag har hitils hållt mig från den serien, eftersom jag missade hela första säsongen ville jag inte bara hoppa in utan se hela från början. Så nu har jag fått låna (tack anna) säsong 1 och I like it. Jag plöjer igenom det snabbt tror jag, jag vet dock inte hur mycket tid jag kommer ha nu ett tag fram över med c-uppsatsen och så. Men jag kollar så fort jag har tid. Min belöning efter plugg ljust nu. I morgon kommer svärfar och hämtar mig 09.00, så jag tänkte gå upp klockan 07.00 som i dag och tvätta håret och äta frukost och sen kolla på ett avsnitt medans jag äter frukost. Avsnitt fem blir det då :)

Nu är det filmen nio månader på tv3, ska kolla in den tror jag.

I morgon blir det stockholm tur och retur för att lämna lite grejer till auktionsbyrån vid NK.
Sen blir det utklädnads  titt på stan

God kväll :)

EM♥

Kommentarer
Postat av: Malin Lj

Greys är ju bara sååå bra! Tur att du har börjat kolla på det annars hade du verkligen gått miste om något!:) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback