förberedelser

Nu har jag förberett lite inför kvällen. Glaserat och garnerat morotskakan. Lagt upp kakor. Tagit fram bullar. Kvar är bara att ta fram och garnera cheesecaken, lägga upp bullarna. Ta fram proslin. Koka kaffe och fixa saft m.m

Daniel ska dammsuga medans jag åker och köper spicy hot alldeless snart :) *extra gott*

Vid sju kommer kalas-firarna för kvällen :) Känner jag morfar rätt är han här före kl sju.

Jag träffade Becca en sväng nere på stan vi kollade lite fikade och så köpte jag blommor till Daniel. Blev 10 jättemörkt lila kallor och brudslöja. Så nu har vi en kalla på väggen i hallen en inne i badrummet på handfatet och 8 stycken på vardagsrumsbordet :) Dom är så fina. Tyckte att dom var lite manligare än rosa eftersom dom nästan är svarta. Blev dock lite dyrare än tänkt eftersom jag trodde att jag köpt 5 stycken, men det var 10 stycken *haha*



EM♥

Kommentarer
Postat av: Lina

haha, du vet att jag är den som är snyggast i klänning. men visst jag kan ju ge bort DIN tärneplats till nån annan :P

Postat av: Evelina - blivande brud

hihi ja då förstår jag, trodde först att pojkvännen hade tatuerat fröjd, att ni gått o gift er eller så =)

lite nervös är jag nog, ska jag verkligen göra det här? haha... =)

kram

2008-05-15 @ 09:25:18
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback