kvällen och slavande morgondag


image277
Den här bilden är tagen för ganska precis två år sedan. Sötaste lilla mamma var allt annat än pigg här, men ändå kom hon för att fira Daniel och ständigt ett leende på läpparna hade hon också. Hon var alldeless svullen av all medicin också. Vid den här tiden började hon bli mycket sämre. Och inte långt efteråt fick vi reda på att hon inte skulle kunna besegra världens värsta sjukdom. Usch i dag saknar jag henne mer än på länge, eftersom jag vill att även min mamma skall vara med och fira Daniel. Hon har sina fina Efva Attling bågar på sig :D *LOVE*
Världens bästa mamma...


Nu har vi ätit både huvudrätt och efterätt och kaffe. Efterätt blev grillad banan med marabou mjölkchoklad med daim och digestive. *mums* det var så gott.

22:30 kom taxin och hämtade mormor och M gick och la sig. Nu sitter vi i köket och snackar. Vi ska cykla hem sen. Extra kallt.... *FYFARAO*

Känner mig lite deppig, ska jobba i morgon. Har mailat min chef men ännu inte fått svar. Jag är forfarande besviken och frukstansvärt arg över sommar schemat. Hur ska jag ens klara av att betala mina räkningar i sommar óch ännu mindre...hur ska jag kunna göra någonting annat än att sitta hemma och vänta på att dom ringer och säger att jag får jobba...
Fyfan jag vill bara gråta när jag tänker på morgondagen och jobbet :(

Nu är det dags för Hockey

CIAO!

EM♥

Kommentarer
Postat av: Lina

usch då :( var det inte mycket tider alls? :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback