uppdatering kring tatueringarna

image272

Emils tatuering har mindre krusiduller och snirklar än vad min har, eftersom han är kille och ville ha den lite mer manlig, men ändå likadan som min.  Eftersom hans tatuering är mer synlig än min så valde vi/han att göra den helt svart utan skuggor.  Lina, den är ganska precis som RH´s skiss, men F:et och r:et är flyttade närmre varandra och r:et är lite smalare, för annars såg det ut som ett litet n. Men annars är det i stort sett likadant.. :)

Min tatuering är mer romantisk och snirklig med mer krussiduller. den är skuggad och tonad. Jag har ingen bra bild så ni får hålla tillgodo med bilden som togs samma dag som jag gjort den. Den är lite ljusare nu bara.

image275

Kommentarer
Postat av: Lina

ah, nu ser jag när du har båda bilderna :) ska du fylla i din helt du med? det var rätt nygg faktiskt. inte för att jag menar att din är ful nu då, haha, men om du fattar :)

Postat av: Evelina - blivande brud <3

men.. nu hänger jag inte med, heter ni samma efternamn?

fint i alla fall =)!! är det nya tatueringar? gjorde det oooont?

kram

2008-05-14 @ 23:27:51
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback