Pyssel till tusen

Mycket julpyssel blev det igår. Det blev två satser lussebullar. I form av klassiska lussebullar och sen gjore jag flätade bullar också. Jättefina blev dom och goda :)
Under tiden vi bakade och efteråt, så var vi kreativa och gjorde egna julkort. En del blev fina en del blev bara charmiga helt enkelt.. *haha*
Vi fikade på pepparkaks cheesecakes och äppelglögg med apelsin och saffra. Som vi drack både kall och varm *mums*

När jag kom hem så var Patrik och Hagge kvar här hemma. Dom var kvar ett tag sen gick alla till hydo, då gick jag och la mig...

Nu kanse fixa frukost...

EM♥








Kommentarer
Postat av: Mona

Pyssel, pyssel, pyssel....jag vill också ha en sådan där naturlig dragning till bakning och fixigt pyssel.



Jag älskar att baka, men inte att ta mig för att göra det.



Om du känner dig helt uttråkad får du gärna baka min frys full. Jag har en stoooooooor frys som skulle älska att få ta hand om flätade lussebullar blink blink.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback