Efterlyser filén

Körde en hemma träning i morse. Passet var på 60 minuter, men jag skippade en del så det kanske blev 40 minuter. Tyckte dock att passet var lite för lamt. Segt, varken fulländad muskelbyggning eller kondition... Men men bättre än ingenting. Sen kollade jag på web tv och chillade runt här hemma. Sen vid strax efter 15 åkte jag ner på stan och träffade Becca. det blev en kaffe på Waynes och sen iväg till löga för träningen. Träningen i dag gick ganska bra faktiskt. Men framöver jobbar jag måndagar så det blir nog inge mer sånt framöver.

jobbet ringde tidigare i dag och ville att jag skulle jobba. Daniel kommer ju inte hem i helgen, så jag tänkte att jag lika gärna kunde jobba även denna helg. Så lördag 9:54-17:30 blir det. Sen på kvällen ska det drickas vin och sjungas sing star.

I morgon är det tvättid mellan 10-12, får se om det blir nå långpromenad med Becca eller hur vi gör. Om det hins med. Kl 13:15 ska jag var på ams och på eftermiddagen kanske till Camilla o Nova, får se om vi hinner med det. sen på kvällen kommer Anna förmodligen hit och myser lite...

Nu har jag precis ätit fiskgratäng (icas färdiga). hade tagit fram kyckling filé som jag skulle äta med rödbettor (som jag nämnde i tidigare inlägg) men när jag kom hem från träningen och öppnade micron var filén borta?!? Såg då assietten som filén låg på. jag hade glömt ställa in den i micron innan träningen så Teddy hade ätit upp hela filén. FYFAN!

Så då fick det bli ganska äcklig fiskgratäng som tog typ 55 minuter i ugnen *suck*

Aja, så får det va för i dag...

CIAO!
EM♥

Kommentarer
Postat av: Lina

haha! tänk att dom blir så jävla snabba när man glömt nå framme, haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback