ingen bra rubrik

Träffade Becca en sväng innan jag var på möte på AMS 13:15. Det sög som vanligt och var skit tråkigt, helt värdelöst, men men vad gör man inte. Sen åkte jag direkt till Camilla och Nova efter mötet och gosade, busade och pratade. Vid halv sex åkte jag och hämtade Anna på stationen. Vi åkte hem hit och åt god svamp soppa och kollade på Forgetting Sarah Marshall och NEJ Lina så bra och rolig var den INTE *haha*

Älskling kommer förmodligen inte hem förens tidigast söndag OM han ens kommer hem då, Han kommer hem på söndag OM han ska vara praktik vecka 3 i Västerås. Annars blir han ju kvar tills fredag nästa vecka den 31 oktober.
Fan vad ruttet det känns. Men men... what the fuck!

Nu ska jag snart sova
Natti natti

EM♥


Kommentarer
Postat av: Lina

nä, men du har ju alltid haft dålig filmsmak :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback