Jag ser det snöar

♥Skrivet från jobbet 19:31
Faan årets första snö och då jobbar jag. jag som vill vara hemma när första snön faller och sitta och kolla ut genom fönstret. Det är ju såå mysigt.

Nu ska jag istället ta mig ut från jobbet om en halvtimme och slira med bilens sommardäck. Haha inte riktigt lika mysigt kanske.  Hoppas det fortfarande snar när jag kommer hem. Då blir det mys pys i soffan framför fönstret och tv´n såklart.

Nu är det knappt en halvtimme kvar på jobbet och jag måste få tiden att gå. Är så trött så jag vet inte vad, men dagen har ändå gått bra i dag. En bra jobbdag helt enkelt. Becca kom förbi med "sin" karlslok också *haha*

Fan Becca, vi bör nog ta en diskussion om det där du sms:ade mig om tidigare i dag. Blev aldrig tillfälle att svara på messet och sen så kom ni ju dit och så..
När vaknar du i morgon?

Då ska det fixas inför lördagens fest *yeah* Hoppas det blir en Blecka Becca *haha*
ja alltså för oss alla

Nej nuär det dags att avsluta det sista utav dagens jobb.
EM♥


Hemma igen

Det snöade och var halt påvägen hem från jobbet. och det var SVINKALLT om händerna när jag skulle försöka få i kontakten till motorvärmaren. Men sen när jag väl kom hem så var det mysigt med snö ute igen.´:)

Påvägen hem från jobbat svängde jag förbi ibbes för att köpa mig kyckling kebab. eftersom jag var jätte hungrig och trött. Men då hade dom klantat till sig och spillt olja på hela jävla golvet så det skulle ta 20-25 minuter innan jag kunde få min kycklingkebab. Så då sa jag nej tack och åkte hem.
nu har jag precis stekt två kycklingburgare med frisco bröd och skivad rå morot.

Nu nytt läge

CIAO!

EM♥

Kommentarer
Postat av: [almabeatrice]

tänkte sätta klockan på 10 sen ska jag väl bara gå upp å skriva rent de sista på tentan å fixa till de sista.. sen är jag din resten av dagen till daniel kommer hem antar jag ;) hihi :) SNÖ


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback