God morgon..

Nu har vi vaknat och ätit frukost och grejat lite. Emil ska snart ut och bära grejerna som är kvar i bilen och jag ska duscha och så. Tänkte passa på att skura resten av badrummet när jag duschar. Sen om jag hinner dammsuger jag lite...

Fan måste ju som sagt fixa till det lite... *haha*

Sen ska vi gå ner till högskolan och så sen runt lite i stan förmodligen kanske kolla in och byta mina byxor. Sen ska vi äta glass och mat :) *haha*

Skulle vilja hitta en liten present till älsklingen också, men vet inte vad. En tröja eller skjorta kanske, eftersom allt annat han har är för stort nu.

Förkyld som fan är jag fortfarande. Hostar och snorar som fan. Men huvudet verkar ha gett med sig efter några ipren. Så bojkotta alvedon och älska ipren :)

Hörs sen!

Jag saknar min älskling redan, detta nog för att jag hade velat att han skulle vara med...
KRAM
EM♥

Kommentarer
Postat av: cathrine

Men herre Gud är du förskyld ännu! Stackars dej!

kram från oss på fastlandet.

2008-09-02 @ 14:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback