morfars brännvinost pesto ost skissblock pennor latte mocha

Nu har vi varit nere och gått i stan. Vi har hunnit köpa ost till morfar "morfars brännvinost", pesto ost till mig *mums* skissblock med penn-sett, druckit en FAB kaffe latte-mocha med vit choklad *mmm* och tappat bort min mobil. Jag fick panik, var helt hundra på att jag VISST hade den med mig, ringde till bokia, ingen telefon där, ringde min mobil säkert 100 gånger om någon skulle svara. Jag gick hela vägen tillbaka ner till torget och upp den gatan vi hade gått på, ingen mobil. Sen ringer Emil som gick och hämtade bilen och sa att den låg hemma, han hade åkt hem och kolla *yes* jag är glad att jag var sinnesförvirrad och att mobilen inte var borta *skönt*. Jag var nog påväg att börja gråta en sväng där, åka från nynäs till västerås i kväll helt ensam utan en mobil att ens kunna ringa SOS med om det skulle behövas kändes inge kul. MEN NU HAR JAG DEN *weei*

Nu ska Emil laga färsk spenat pasta med skin, champinjon och creamfraich sås och sen är det dags att bege mig om några timmar.
Skönt att komma hem som sagt :) Haha, låter som jag varit borta flera veckor. Men nej jag vill bara hem till mina två älsklingar där hemma.

CIAO!
EM♥

Kommentarer
Postat av: Malin Lj

Va skönt att den kom fram!:) kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback