sjukstugan

Gick upp 7:50 i dag för att känna efter om huvudvärken var borta eller inte. och SJÄLVKLART var den inte borta. Kände den direkt när jag slog upp ögonen. *AJ*  8:00 ringde jag odensvi läkarmottagning.

"Har du onte konstant i huvudet?, vaknar du med huvudvärk också eller?"

"Ja, det är HELA tiden, somnar och vaknar med huvudvärk"

"Men du är förkyld?"

"Ja eller vad f*n det nu är för nått"

"Men vad är det för huvudvärk, vart gör det onte nånstans?"

"Pannan typ"

"Du har inte funderat på om det är bihålorna?"

"Jo precis vad jag mistänker"

"Ja det låter så, kan du komma 10:45?"


Så ja..får se vad dom säger..

Åker ju till Gotland i kväll och då pallar jag inte med att bli sämre...

Just nu sitter jag och dricker blåbärs thé, men jag blir snart galen för fastighetsskötarna håller på med motorsåg utanför.. *ajaj*

KRAM
EM♥

Kommentarer
Postat av: Lina

hur gick det? var det bihålorna? :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback