Stockholm

I stockholm och har precis sminkat klart och fixat håret, snart ska kläderna på och så ska vi bege oss till den stundande 30 års festen på restaurang Syster & Bror.
Det är bordsplacering så jag kommer dock inte få sitta brevid älsklingen. Hade varit skönt att göra det eftersom jag hostar och nyser om vartannat. Kul att få en host attack brevid nån man inte känner när man sitter och äter liksom *haha*
Men det blir nog bra  :) Ska bli kul i alla fall.

I går var det en trevlig kväll, vi drack en flaska bubbel hemma hos oss, sen begav vi oss (Becca o jag) ner på stan och tog en fika på Gränden, eftersom jag var så sugen på kladdkaka, sen gick vi till Varda för en drink. Det blev en frozen daquari med smak av blåbär och björnbär (tror jag) *mums*

Nu ska jag fortsätta dricka kvällens bubbel, sen klä om och bege oss :)

Hoppas alla får en bra lördagkväll :)

Kram
Em♥

Kommentarer
Postat av: Miss Biii

Oh hoppas ni hade de skoj gumman!! :D KRAMKALAS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback