Min förmiddag

Nu har jag hunnit äta en tallrik fil med cornflakes, druckit ett glas juice och ätit ett halft konstigt päron (någon konstig variant), diskat, sopat hela lägenheten (orkade verkligen inte slita fram dammsugaren) och skurat. Nu ska jag duscha. Jag borde ha tagit en power walk, men det blev inte så. Kanske kommer senare under dagen.

Efter duschen ska jag åka till svärfar och hämta ett kvitto, sen ner på stan och fixa. Kanske kommer Becca också då?

SKa köpa ett par jobbskor till mitt underbara jobb :) *haha*


EM♥

Kommentarer
Postat av: Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

Hallå.

Haha tack!

Nästa gång för du minsann säga hallå =P

Ursch jag var så trött efter en dag på öppna + stan, har svårt att tänka mig att jag såg trevlig ut för fem öre.

Haha.



Hoppas du får en trevlig dag idag. Kram på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback