Vilket skit

Fan vad less jag blir.

Skulle vara ledig två dagar nästa vecka. Från början tisdag och onsdag. MEN så behövde dom en som jobbade 9-19 på onsdag och jag hade schema 13:40-20:05 på torsdag, så jag sa OKEJ jag jobbar onsdag om ni tar bort min torsdag. Ja visst så blev det. PERFEKT!
Sen jobbade jag i måndags och så ringer dom när jag står i lekrummet och frågar om jag kan jobba den 20 augusti. Jag vet inte jag har ingen almanacka här, svarar jag. Men dom behövde veta snabb. Du är ändå ledig då, sa dom.
OKEJ sa jag då, visst. MEN V*F*N det var ju då jag skulle vara ledig ju för i hv. INTE JOBBA. Nej nu blir det i stället EN dag ledigt nästa vecka och därefter 6 dagar på raken. vilket skit. Totalt jävla deppdöläge ju. FYFÝ!

Kul liv liksom. Danne som var ledig på torsdag och allt. Jag som ville vara med honom. Hinner ju knappt ses liksom.
I morgon jobbar han så han är hemma efter 14:30, jag jobbar till 20:00. Dagen efter åker han 11:30 och jobbar ett dygn. jag är ledig. Sen jobbar ju jag alla andra dagar å då är han ledig :/

SÖNDAGSDEPP kanske?

EM♥

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

åh det känns alldeles underbart att veta att bebisen är en liten kille!



jag drömde två gånger att det var en kille men jag gissade ju på tjej haha... fredrik som gissade på kille var så stolt så, att han hade "rätt".

men självklart spelar det ingen som helst roll vilket kön det är, men vi njuter av att veta redan nu hihi!



attans på jobbet du, du borde ringt tillbaka och sagt att det blev nåt missförstånd, att det var den dagen du tagit ledigt till att börja med!



kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback