Ingen speciellt rolig morgon

Gick upp med DB och åt frukost, sen skjutsade jag honom dit han skulle vara i dag på praktiken. Sen nu är jag hemma igen. Om några timmar ska jag till jobbet igen. Har ingen som helst lust i dag. Måndag, tisdag, onsdag, torsdag, lördag, söndag.

Är trött som fan... Vill inte.

Ville hinna umgås lite innan jobbet med Becca och gärna Anna, men eftersom Anna jobbar och Becca har praktik nu så det gick inte :( Och jag tänkte träna innan jobbet, men jag orkar verkligen inte.

Kanske ska jag åka ner en sväng på stan och kolla efter nya arbetsskor? och panduro?

Ja det gör jag nog, här blir jag bara depp av att sitta.

Ser inte fram emot onsdag direkt...

EM♥


Kommentarer
Postat av: almabeatrice

Nu e jag ju hemma å inte du.. dumma jobb haha.. imorgon får vi träna lite :) KRAAAAAAAM

Postat av: Malin Lj

Hoppas du får en bättre dag imorgon Emma:) kramkram

2009-02-02 @ 23:08:26
URL: http://malinlj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback