sovmorgon reklamation kaffe cross ghetto

Tog mig sovmorgon i morse. Vaknade dock ett par gånger innan jag gick upp klockan 10:00. *skönt*
Sen fipplade jag lite hemma, diskade och hade mig, åt frukost och fixade i ordning mig i min egen takt. Sen begav jag mig ut till IKEA och reklamerade min symaskin som bara stått, den har ju betett sig jävligt skumt, sen start. Trodde det var fel på mig, eftersom jag aldrig har varit ett jättefan av syslöjd, men nej i går när jag jobbade kom det in två, som betedde sig likadant. Så då bestämde jag mig. Hellre 500:- att handla annat för på IKEA än att ha en KASS symaskin stå hemma bara :)

Sen hämtade jag upp Becca och vi åkte ner på stan och drack en kaffe och kollade lite. sen åkte vi till löga och Becca körde gym och jag 50 minuter! på Crosstrainern :) Jobbigt var det, men det gick iaf :)

Nu är vi in the ghetto ;) på Råby och väntar på att kycklingen i ugnen skall bli klar. Det blir kyckling, potatis och morötter i ugn, med sås av grekisk youghurt, honung och vitlök *mums*

EM ♥

Kommentarer
Postat av: Malin Lj

Tack:) Ja, åren rullar verkligen på! När är det du fyller 1/4 sekel?:)



Kramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback