Dagens aktivitet

Dagens meny:

Frukost: 2 havreknäcke med ost på den ena och kaviar på den andra. Ett kokt ägg och en kopp te.

Lunch: Kycklingspett med cous cous och tzatsiki på waynes

Mellanmål: Latte och massa vatten under träningen

Middag: Spagetti och köttfärssås

Kvällsfika: The och en knäckemacka med skinka.


Träning:
20 minuter crosstrain första 5 på maxmotstånd 15, sen på 10.
500 m rodd
20 minuter på bandet. Med minst 1 minut löpning på 5 minuter. Typ lite intervall.
Lite stretching och bastubad *skönt*



Jag köpte chefens hejdå presenter i dag och grejer till att fixa ett kort åt henne med. Sen när jag hade ätit efter träningen fixade jag till kortet. Blev nog helt okej kanske :)

Jag vill också ha hennes lyxpresent... :)

Vill bara säga Grattis till en kär "gammal" vän och hennes sambo som blir 3 senare i år:) *spännande*

KRAM
EM♥

Kommentarer
Postat av: Malin Lj

Tack:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback