jobb

Älkling kom hem i går, strax efter åkte jag till jobbet (vi hann äta lunch)  och jag jobbade till stängning. Sen handlade jag inför kvällen. Sen kom jag hem då var H här och så partades det på. jag var dock tråkig och nykter i går. Men så får det vara. I dag jobbar jag, sen mysmiddag. I morgon jobbar jag och på kvällen åker nog älskling igen :( Sen är jag kanske ledig måndag, sen jobbar jag tisdag, onsdag, torsdag, fredag. Sen kommer älskling igen och DÅ jobbar jag inte :D

Nej jobb var det nu

HEJ HEJ!

Em♥


Kommentarer
Postat av: almabeatrice

Halloj gumman.. ojoj vad du jobbar.. träna måndag? jag är ledig då med så när som att jag ska tvätta på eftermiddagen.. :)



KRAM

Postat av: Malin Lj

Ja, jag längtar massor till flytten och sommaren kan jag lova! Vore jätte skoj om vi kunde ses, är alldeles för länge sen sist...:(

Mamma ska flytta till Tortuna! Nästan på landet:)

Trevlig söndag!



kramkram

2009-01-25 @ 12:41:26
URL: http://malinlj.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

jaa det ska bli jättekul med en liten systerdotter eller systerson =) kul att nån i familjen förökar sig också haah...



kram!

2009-01-25 @ 22:49:42
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback