lunch, cross x 2, limone, girlie drinks

Vaknade stax före 7:30 första gången eftersom en viss person ställt klockan på min lediga fredag. Men gick inte upp förens före 10, åt en liten frukost efterom vi skulle på lunch hos C. Där bjöds vi på potatis (vad hette det) typ potatiskaka/potatisomelett. Med två olika sorters stekt kött och wokgrönskaer till. Smaskens.
FORTFARANDE ÄR JAG DOCK BITTER OCH JÄVLIGT AVIS CATHRINE! ;)

Sen släppte jag av Danne hemma och begav mig till gymmet på lögis. Blev först 30 min crosstrain med level 7 och sen en liten vila. Sen 10  minuter till på level 7. så nått har man gjort i dag iaf :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och duscha av mig allt äckel. Sen bege mig ut och hämta herrn hos mor och far i hökåsen. Han gick dit medans jag tränade. Sen hem och fixa klart mig inför kvällen. Middag på Limone med jobbet. Hej då chefen middag.
sen en drink med förhoppningsvis girlsen :)

EM♥

Kommentarer
Postat av: Malin Lj

Åh, jag förstår det... men hon finns nog runt dig hela tiden och skulle skickat alla tulpaner i världen om hon bara kunde! kramar om

Va mysigt det lät med middag ute och sen drinkar! Hade ju inte varit helt fel en fredag men det dröjer nog mååånga månader innan jag tar en igen...!

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback