Buddy Holly vs Brolle :)

Efter en jättebra musikal med en lysande stjärna begav vi oss till sceningången.



Vi väntade väldigt länge...


..Vid den otroligt glamorösa scen-ingången.
Det fanns dock en som var lite vackrare, en
vanlig trappuppgång...


Vi väntade ganska länge, ingen var villig
att hämta den stora stjärnan åt oss :)
Till slut kom det en vänlig själ från
ensamblen som iaf kunde kolla så att
stjärnan fanns kvar på plats.
Så vi väntade lite till...


Så kom underverket :) Eller stjärnskottet
kanske vi ska säga. Trött och sliten såg
han ut. Men väldigt söt och trevlig.
Kom i håg mitt namn utan hjälp gjorde
han också :) Det var ju jätte längesedan vi
träffades sist, så jag trodde inte direkt det.
Sen åkte han i väg i sin "klyscha" till bil :)
Och vinkade hejdå när han gasade där i från :)


Till min Amazon kompis Emma
Brolle Buddy Holly  :)


"Skiva" inhandlades också :)


Sen avslutade vi kvällen med att dricka en fantastiskt god Apple martini i Skrapan på 26 våningen. (ja i sthlm alltså)
Fantastisk utsikt och underbar drink.  Men där försvann tydligen mina fotoambitioner :)


I fredags gick vi på stan, var på musik museét och tog en drink på Friday :) Big apple mojito *mums*
I går firades min födelsedag ytterligare en gång i hökåsen.  Jag lagade lyxig färsk pasta med sås till :)
Till dessert serverades choklad sufflé, den vart också jätte god :)
Jag fick mitt efterlängtade Attling smycke *yes*

Nu ska jag ta en dusch. Har sovit på sunk soffan i gårdagesn kläder *haha*

CIAO!
Em♥

Kommentarer
Postat av: Malin Lj

Vilken härlig kväll! Och kul att få träffa Brolle! Visste kände du honom förut eller nåt sånt?

Kram

Postat av: Malin Lj

Aha, det var så det va:) Va tufft!:D



Jo, det går FORT! Kram

2009-03-15 @ 18:34:46
URL: http://malinlj.blogg.se/
Postat av: Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

Tusen tack för din kommentar, den värmde verkligen!



Hoppas din helg kommer bli guld värd. Kram på dig.

2009-03-20 @ 21:50:36
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

å jag vill också se =P

2009-04-07 @ 20:14:39
URL: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback