lite bättre

Känner mig lite bättre i dag, men verkligen inte helt okej. Blir hemma från jobbet i morgon också. Sen jobbar jag inte förens lördag-söndag.

I dag har jag tagit det lugnt. Låg i soffan till halv tre. Sen fick jag för mig att jag minsann skulle tvätta den stora vardagsrumsmattan. Så  jag började slita loss den och då var jag tvungen att dammsuga. så jag snabbdammsög hela lägenheten. Sen var jag helt slut.  Tog mattan och det äckliga duschdrapperiet och slängde in i varsin maskin. Det var verkligen precis så att mattan gick in i maskinen, fick PRESSA.

När jag hade torktumlat mattan i 60 minuter på medelvärme gick jag ner och skulle tömma luddfiltret tänkte jag. Då var det säkert 5 cm tjokt luddlager. Jag skämtar inte att luggbollen som blev om man kramade den till en boll var som en handboll *haha*

Efter ytterligare en timmer gick jag ner igen och då var det minst en lika stor luddboll *haha*

Men skönt att ha det gjort.  :)

Nu ska vi nog snart knopa i hop någonting att äta, får se vad det blir.

EM♥


Kommentarer
Postat av: Malin Lj

Skönt att du mår lite bättre iaf och att du slipper jobba förns till helgen:)



Tack, jag hoppas också att allt kommer se bra ut på torsdag. Framför allt hoppas vi att det är en frisk liten unge där så klart! Jag tror att det är en tjej, Robert är osäker. Så vi får väl se;)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback