tränad och oduschad

Jobbade 9-17:30 igår, åkte hem och lagade god mat. Kyckling i ugn fylld med fetaost, soltorkad tomat creme och kantarell ost. Till det serverade jag ugnsbakat klyftpotatis och en sås på creamfraich, kantarellost och vitlök *mums*

Sen skjutsade jag ner Danne på en gitarrkonsert på sigurd. Åkte hem och softade för mig själv. Somnade vid 12.

I morse ringde klockan 8:0, men jag vaknade vid 8. Gick upp 8:30 och drack en smothie på färskpressad apelsinjuice, hallon och jätte lite vanilj youghurt. Sen åkte jag till Friskis och körde ett bas pass.
När jag kom hem hade Älskling köpt frukost. Färsk sport ciabatta *mums*


Tränade i torsdags också, får se hur det blir i veckan som kommer.
Kanske tisdag under dagen, eftersom vi ska kolla hus på kvällen.


Nu ska jag duscha och göra mig lite fräschare.

EM♥

Kommentarer
Postat av: Mamma till Melker.

Hejsan,



Fick din bloggadress av Malin, såg i hennes blogg att hon fått ett halsband av dig och jag blev helt såld! Det var superfint, och jag är lite intresserad av att skaffa ett sånt, tänkte fråga om du gör dom själv och hur mycket du skulle ta för ett exakt lika dant hänge med ett hjärta och en sån där "pinne" med två namn på :)?



Mvh, Madeleine :)

Postat av: Mamma till Melker.

Det beror lite på vad du tänker ta för dom :)

Skulle vilja ha ett hjärta med namnet Melker i och en sån där pinne med namnet Seth i. Metall är helt okej :) Men det ska bara vara dom två i ett hänge, för kedja har jag :) Nått pris förslag :)?

2009-10-11 @ 08:51:44
URL: http://enolsson.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hihi ser här uppe att de e fler som gillar ditt halsband :) Vad roligt för dig!

Jag skulle gärna vilja ha namnet Christianne på rektangeln o Adam i hjärtat. Metall går bra ;)

Gillade den flätade läderremmen som Malins så gör exakt som hennes fast med mina namn så klart ;)

Hoppas bara du bestämt dig för o sälja nu oxå. De skulle va jätte snällt om du ville de.

De verkar ju som dom e populära så jag får väl ta en bild o göra lite reklam för den i min blogg så kanske fler hör av sig, om du vill sälja förstås ;)

Hör av dig om pris.

Ha de!

2009-10-13 @ 16:02:47
URL: http://mandy80.blogg.se/
Postat av: Therese

Hejsan, träffade Malin idag och blev helt frälst i hennes halsband (vilket jag ser att fler blivit, hehe) är sugen på ett precis likadant fast i mina namn. Skulle det gå för sig? Hur mycket vill du då ha? :) tacksam för svar. Mvh/Therese

2009-10-13 @ 23:21:37
URL: http://tessssssan.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

ååå vad roligt att kolla hus!! vill jag med men det får vänta ett bra tag :-)



kramar!

2009-10-15 @ 13:28:16
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Malin Lj - Mamma till Walter!

Halsbandet du gjorde till mig har verkligen gjort succé! Jag hänvisar alla till dig så du får avgöra om du har lust att göra o sälja, hoppas det är okey med dig:)

Älskar ju mitt halsband massa! Hoppas allt är bra:) Kramar

2009-10-15 @ 20:09:35
URL: http://malinlj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback