träning och jobb-party

Blev ett ki box pass på 75 minuter i går kväll och idag började jag dagen med att åka och köra ett bas-pass *klapp på axeln till mig själv*

Sen for jag hem och duschade och grejade, sen drog jag med mannen ut till biltema och köpte lite tänger. Sen åkte vi en sväng ner på stan, åt på Spicy och jag köpte en svart användbar klänning. Sen in på systemet innan vi begav oss hemmåt.

Hemma, fixade jag ordning mig och nu ska jag snart åka i väg och hämta upp två brudar från jobbet. Sen ska vi hem till en annan brud från jobbet och förfesta, sen har vi bokat bord på bill o bob kl 20. Sen får vi se vad som händer. Många från jobber verkar vi bli iaf :) *nice*

Hm, undra bara hur jag tar mig hem i kväll, jaja det visar sig.


Em♥


Kommentarer
Postat av: Malin Lj - Mamma till Walter!

Åh va roligt med utgång! Hoppas ni har kul:)

Vi mår bara bra allihopa:) Än har det intehänt nåt nytt på jobbfronten, tyvärr, men han söker på... är stor rekryteringsmässa på onsdag så vi hoppas på den!!

Vore trevlig o ses snart igen! Händer ju så mycket med Walter nu i början dessutom:) Jag och Walter kanske kunde ta oss till dig nån dag? Kramar

Postat av: Lina

tack för igårkväll :) väldigt trevligt med lite "natt-té" :)

2009-10-17 @ 16:19:00
URL: http://pinkelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback