Det gamla vanliga på nå sätt

I dag har jag eftermiddags dag på jobbet. Börjar strax före två. Både skönt och kasst tycker jag. Vill ju ändå jobba liksom, men men...

Hade lite små planer på att dra och träna innan jobbet i dag, men jag orkade inte göra mig klar till ett pass som började 10:30, sen så kände jag att Becca skulle vara med nu också. Så hoppas att jag inte åker på stängning i morgon så vi kan träna onsdag torsdag.

Bästa är hemma, men åker till jobbet strax innan mig, sen kommer han hem i morgon igen och åker på torsdag igen. Sen är det 3 nätter på raken.  :(

Jaja sånt är livet på nå sätt.


Nu ska jag gå och ordna upp tillvaron lite. Gör mig lite mer klar och sen bege mig ut lite.

KRAM

Kommentarer
Postat av: [almabeatrice]

blir nog ingen träning förens på söndag.. men då jobbar väl du.. :/

2009-09-29 @ 12:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback