Buzzar om LOVEFILM!

Jag har fått chansen att Buzza om Lovefilm via Buzzador.
Abonnemanget jag har fått testa innebär att man får två filmer i brevlådan som man själv har valt ut genom att skapa en lista på filmer man önskar få hem. Man kan välja olika prioritering på filmerna så man får hem de filmerna man helst vill se först. När man sett de filmerna man har hemma lägger man enkelt ner dom i det medföljande kuvertet och lägger på postlådan. Efter några dagar kommer två nya filmer hem i brevlådan igen. Abonnemanget jag testade var två filmer åt gången med max fyra filmer hemma per månad.

Filmerna jag har haft hemma är

  Konsitg film, varken bra eller dålig faktiskt :)


  Rolig :)



 En söt film :)

  Återkommer här med en kommentar om den här filmen...



Om någon vill bli medlem i Buzzador kan ni gå in här och anmäla er HÄR, emmasusanna är mitt användarnamn. Anger ni det när ni blir medlemmar så blir både ni och jag glada :)


Kommentarer
Postat av: Madde

Mysigt med film nu denna årstiden

Postat av: Madde

Tack för kommentaren:) du kanske kan önska dig en skål i julklapp:)tomten brukar ju vara snäll.

2010-11-16 @ 21:52:04
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: amanda

Såg att du hade tävlat om ett Iphone skal på en blogg.



Kan verkligen rekommendera att köpa från den här tjejen, hon har flera olika glittriga skal http://www.blocket.se/gavleborg/Glittriga_skal_till_Iphone_3___iphone_4_BLING_30773059.htm?ca=5&w=1

Har köpt ett antal skal från henne och dom är skit snygga och asbilliga :)

2010-11-17 @ 23:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback