Skit

Vilket jävla skit...!
Vaknade i går morse med huvudvärk, gick och la mig i går kväll med huvudvärk. Vaknade i morse med lite huvudvärk, långt in i huvudet på nå sätt. Tänkte skita i skolan i dag, var ju ändå bara opposition på x-jobb och programråd (som jag egentligen inte skulle gå på utan sms:ades in i går eftermiddag).
Men okej...duktig som jag var så tog jag bilen å puttrade  iväg till eskilstuna. *F*TTSTADEN*.
Efter två oppositioner och ett två timmar långt möte begav jag mig hemmåt mot västerås. När jag hade släppt av Karin vid stationen var kl 15:55, å eftersom jag skulle hämta DB 16:15 bestämde jag mig för att åka förbi OK och köpa nya torkablad och spolarvätska. Passade även på att tvätta av det värsta skiten  på rutan när jag ändå var på macken.

När vi sen skulle försöka få på torkabladen utanför DB´s jobb så pajjade den första på en gång. Aah kul å lägga ut 230:- så pajjar det innan man får dit den.. SUCK..Aja..skit samma köper en ny i morn nu åker vi hem.
TROLIGT...bilen var helt sten död. Ojoj...gick inte ens å starta igång med startkablar. Så DB´s pappa ryckte ut och kom med DB´s bil och hjälpte oss å starta bilen genom å backa igång den. Så åkte jag med motorn i fullvarv till Hökåsen å ställde den där. Dom försökte kolla om dom hittade nå fel, men nej.. Så nu står den kvar där.. Alldeless död.
Å nu är jag hemma, håller på å lagar fiskbullar med potatis. DB drog till gymmet. Så här sent stackarn.

BILJÄVEL!


Kommentarer
Postat av: almabeatrice

Din stackare! varför råkar du ut för allt sånt här? *krama om*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback