Mamma jag älskar dig!

Mamma


I varje man en andra chans
Han var svaret när hon lockade till dans
Hon var så ensam i detta stora land
Hon skrattade o sprang när hans hjärta brann

Jag minns hur dom sa till mig
Det där går aldrig bra
Det fattar vem som helst
Hon vet inte vad hon gör
Hon är alldelens för vild
Aldrig hemma någonstans
Nästa dans

Nästa stad och nästa dröm
Den vita villan vid den stora sjön
Här är det vackert, här blir allting bra
Hon packade sin väska nästa dag

Varför gör du som du gör
Ser hur mina drömmar dör
Du river upp och du förstör
Jag vill att du ska vara glad
Och att vi ska ha det bra
Kan vi inte stanna ,mamma, här ett tag

Mamma jag älskar dig
Men jag orkar inte mer
Jag vill gråta i din famn
Mamma jag älskar dig
men jag känner mig så trött
Jag vill somna i din famn
I din famn


Puss & Kram
Din Dotter ♥



Kommentarer
Postat av: Lina

vilken fin bild på mamma B!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback