Inge sol i hökåsen

Det blev inge Hökåsen. Daniel kom hem vid 16:30, då ville han tydligen ha mat *haha*  Sen skulle han plugga för att vid 8 åka till en klasskompis och plugga.´*suck* det blev inge hökåsen för min del. Jag lagade mat. Det blev pasta med morotssås, inte Daniels favorit, men det fick bli så, det var jag som lagade maten . Och eftersom det är jag som handlar och inte har nån lust att handla så fick det bli det som fanns hemma.

Men tydligen så blev det ju inget plugg hos Robban, då hade vi ju kunnat åka till hökåsen nån timma först. Så hade han kunnat plugga hemma sen. SUCK, men men... jag fick nöja mig med balkongen en sväng. Men det blåste ju en del där...

Nu ska vi nog snart gå till OK och köpa en glass och pumpa Daniels cykel.

CIAO!

Em♥

Kommentarer
Postat av: Lina

vad för glass??? jag är så jäkla sugen på en mjukglass med nötkross. har varit i flera dagar, står inte ut snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback