Solen?

Nu har jag tillbringat natten ensam  med katten (värsta rimmet). Teddy var lite orolig när vi skulle sova, för det var bilar utanföroch lät konstigt överallt. Om inte husse är hemma så agerar han "mannen" i huset och är som en vakthund. Minsta lilla ljudet utanför och i lägenheten så sätter han sig upp och spänner öronen till max!
Vaknade kl 05:55 och var törstig och kissnödig, brukar inte vakna på nätterna och behöva gå upp, så jag blev lite förvånad. Men allt för att DB inte var hemma tror jag :) 

Nu kollar jag på reprisen av Let´s dance. Det var jättefint väder när jag vaknade, så jag tänkte ge mig ut promenera, men hann inte mer än äta frukost innan det blev  mulet igen *suck*  Kanske drar i väg snart och simmar istället.

Får se vad det blir, i morgon blir det nog RAGGA iaf, eller Becca?
På dagen ska jag i alla fall med Camilla till C :)


Nu ska jag kolla klart på Let´s dance reprisen. Sen blir det ialla fall diska, riva ur dom äckliga lakanen ur sängen och kanske bädda i nya, men jag kanske tar renbäddningen senare. Om jag åker å simmar i stället.. Får se hur det blir..

CIAO!
EM♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack för ditt svar, jag tycker också om de mattorna bäst.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback