Gått under jorden?

Nej jag har inte gått under jorden. Jag har bara börjat jobba på mitt sommarschema. Då har jag tydligen inget liv.
Jobbade 12-16:30 Lördag och söndag. Och i går jobbade jag 11:00-20:00 jag jobbade dessutom över lite och var inte hemma förens vid  21:00. jag var inte ens hemma i 12 timmar, utan satte mig på cykeln vid 8 i morse. Började 9:15 med öppning i info och jobbade till 19:00. Ett tio timmars-pass (inkl rast). Jag är helt slut och det är bara första veckan på schemat. I morgon är det 12-20:18 och på torsdag är det 12:19 som gäller, men i morgon och på torsdag är det bara kassan. Extra jobigt :(
sex dagar i rad nu, sen ledig midsommarafton och midsommardagen, sen jobb söndag, måndag (två dagar) och sen ledig en dag (tisdag) sen fem dagar jobb.

JOBB JOBB JOBB  :(
USCH!

Ett tråkigt inlägg, men så får det vara, så mitt liv ser ut just nu, tråkigt :(

EM♥

Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

fullt upp med jobb! men det blir ju pengar i kassan sen, det positiva med att jobba mkt =)



kram!

Postat av: Anna

Hejjar på dig =)



Fast glöm inte dt eroliga vi ska göra på lördag - jihooo :D

2008-06-18 @ 09:17:39
URL: http://uffelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback