God "morgon"

Jag har iof sig varit vaken sen kl 9:00. Då gick jag upp och fixade frukost. God varm choklad av kakao *mums* kokt ägg och grovt bröd med smörgås kassler och tomat.

Sen har vi kollat på nyhetsmorgon lördag och jag har plockat upp tvätten, diskat och nu målat naglarna.

Kl 13, ska vi åka till Eskilstuna för exameshögtid. Innan tar vi en kaffe i eskilstuna centrum.

Sen ska vi hem och jag ska hem till Becca och julpyssla medans Danne har grabbkväll är hemma.

Vi har förberett med saftglögg med smak av äpple, apelsin och saffran och helt vanlig saftglögg. Julmust är också självklart och givet! *haha*

OJOJ jag måste komma i håg korten sen Becca...
Ska vi äta nått Becca?

KRAM
EM♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback