En RIKTIGT GOD JUL ♥

Nu har vi firat våran julafton. Det blev ju som bekant i dag i stället för på självaste julafton igår.
Det har varit en JÄTTE bra kväll. God mat, trevligt sällskap och JÄTTEFINA julklappar :)
Jag fick presentkort på IKEA till mitt blivande pysselrum, pengar eller renovering till mitt lilla pysselrum, presentkort på Gina, presentkort på SPA på centralbadet (ska bli helt underbart!), pengar, EN FOTOKURS :) och en lite annat smått och gott. Mycket bra var det ialla fall. I går hos extra familjen fick jag en utekväll med camilla, presentkort på Village OCH ett Efva Attling Martini glas :)

Efter julklapparna i dag, innan kaffe och kaka begav vi oss ut och "lekte" loss i snön :)


En fylle gubbe...


fler fyllegubbar...


Fyllegubben


Någon var glad över miami vice box och takvandring på ett tak i sthlm :)
OCH alla andra underbara julklappar han fick :D


Det har varit en supermysig kväll som inte är helt slut än heller...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback