Hänt sen sist...

Vad har hänt sen sist, inte så jätte mycket direkt. Jag har mest jobbat. Fick inte tjänsterna jag sökte, men fick däremot ett vikariat tom augusti åtminstonde. Det känns bra, trots motgången med jobbena som jag inte fick. Känns bra att höra mer till den andra avdelningen, om inte för alltid så iaf för en period.

Något stort som hänt, som jag redan nämnt nedan är ju att vi köpt HUS :)
Världens finaste hus, ja åtminstonne vårat finaste hus :)
Det blir dock inte inflyttning förens SENAST 12 maj, så det är ett tag kvar. Vi går bara och väntar på en tidigare flytt och att vi Äntligen ska få flytta in i huset. För vi längtar så j*kla mycket!!! :) Vi kollar på husets orginalritningar och diskuterar, filosoferar och drömmer oss bort. Ja en och annan vild diskusion där åsikterna skiljer sig från varandra har också dykt upp, men då enas vi om att vi får se helt enkelt. Vi flyttar in och känner efter.

I morgon ska jag äta julbord med "mormor" och Ove, det blir nog trevligt tror jag. Bara inte nackspärren blir värre för sen i går kväll så har jag haft nå så fruktansvärt ont i nacken så jag knappt har kunnat röra mig. Det gör liksom inte i nacken när jag sväljer också!? skit mysko?
Om det inte är bättre i morgon funderar jag på att panikartat leta runt efter en kiropraktor som kan hjälpa till. men det finns väl inte så här tätt inpå julen antar jag. Nej jag hoppas på att det är påväg åt rätt håll i morgon och att jag får sova någonting i natt.


Julklapparna är delvis inhandlade och delvis kvar att köpa. Jag får styra upp det i morgon tror jag.


Nej nu ska jag borsta tänderna och försöka lägga huvudet på kudden om det går. Hua för nackspärr!

Längtar till nästa jul av flera anledningar ♥ men nu ska först den här julen firas, dock på lite anorlunda vis :/

God Natt
Em♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback