allergisk och trött, men bra humör :)

Vaknade helt täppt i dag, J*kla allergi h*lv*te :) Men annars mår jag bra, dock trött, även det av allergin.
Ska cykla till jobbet om en timme, får se hur länge jag jobbar i dag, hur länge jag behövs.

I morgon är jag ledig fredag-måndag *WIHOO :) Ska bli skönt faktiskt. Å det är ju power meet :)

I går jobbade jag sista dagen med Kattis, sen gick hon på semester och mammaledighet. Jobbar två dagar med Anna nästa vecka, sen är jag ensam :) *shit*

I går kväll smet vi iväg till hökåsen gropen och tog ett kvällsdopp också, det var riktigt skönt och man blev helt avsvalkad i hela kroppen :)

Har precis ätit frukost. Blev en smoothie på lätt citrronyoughurt och färska jordgubbar. Det blev sååå gott :)

Nej nu ska jag dricka upp min C-vitamin  och sen göra mig klar för jobb *suck* :) Hoppas dagen går fort.


EM♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback