jobb kurs och pyssel

Klev upp i ottan och jobbade. Innan jag sprang till bussen grejade jag lite. Blev kul, men ska göra om sen. Sprang sedan till bussen och åkte ner på stan, träffade Anna. Köpte en kaffe Frappe och tog med på handledarkursen för Annas lilla körkort. Sen tillbringade vi tre timmar på handledarkursen. Det var ganska bra faktiskt :) Han var bra "läraren". Sen kom bästa och hämtade mig och jag åt en matlåda. Sen spelade älskling gitarr och jag började pyssla. Har gjort en present till en speciellt vän. En vän som jag inte har så mycket kontakt med som jag önskar. Men vi hörs mer nu tack vare bloggarna. Hon kommer alltid vara en speciell vän för mig, vet inte varför egentligen (på ett possitivt sätt) men det känns så :)

Nu te och jordgubbar :)

KRAM
EM♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback