Trött på skitvädret!

Jag är trött på den icke befintliga sommaren.

Här är en anledning till att jag verkligen har tröttnat på detta J*vla skitväder


Regn och SVINKALLT en riktigt dålig kombination. å överkroppen hade jag nog fem lager plus regnjacka. Tights, jeans, regnbyxor. TVÅ par strumpor, stövlar. MÖSSA VANTAR OCH HALSDUK 3-5 JUNI LIKSOM
Den bestämda semesterveckan som skulle vara fantastisk vädermässigt och upplevelsemässigt. SWEDEN ROCK bjöd på allt annat än fantastiskt väder. men det var bra ändå. Själva festivalen såklart men kallt :)

Nej nu vill jag har sommar och sol. Även om jag jobbar framöver så vore det skönt att få varma och fina kvällar.


I dag har vi vara riktiga söndags svenssons. Åkt omkring på Bahaus och Mediamarkt och kollat och shoppat lite :)
Sånt som är perfekt i det här himlans vädret.

Nu softa och kväller :)

EM♥


Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAHA fy faaaan va vi var sexiga! ;)

2009-06-14 @ 20:04:46
Postat av: [almabeatrice]

Burr va kallt :( hihi..



Tack för kommentaren om att mitt badrum blivit fint :) FÖRLÅT för att jag råka klicka i radera istället för godkänn.. :(



Men Tack i alla fall.. du får komma över och kika någon dag :)



Å pissvädret.. PLEAS GO AWAY!! Jag är helt med på det tåget!!!



KRAM KRAM KRAM

Postat av: Lina

haha :) härlig semesterbild det där ;) jag mmsar dig från grekland sen ;)

2009-06-15 @ 14:11:22
URL: http://pinkelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback