what to do what to do?

I dag har det varit en mycket lång dag.
10 timmars arbetsdag, 45 minuters rast. Får det vara så, nån som vet?

Cyklade hem, blev svettig som jag vet inte vad :)

Pos kom hem precis efter mig. Han hade en ännu längre dag han :(

Jag lagade mat. Blev färdig carbonara sås som jag piffade till med sockerärtor, körsbärstomater, champinjoner, färsk vitlök, paprika och kryddor, serverades med pasta. *Gott*

Nu är det snart dags att sova igen. Hinner inte mer än hem känns det som. Ska dock ta en dusch innan.

Börjar 11 och slutar 20 i morgon, så jag missar Rix FM, kommer inte hinna ner innan det är slut så jag skippar nog helt att åka ner i morgon eftersom jag jobbar så länge. VARFÖR VARFÖR kan det inte vara på fredagen liksom.. :(
Men men, blir nog ändå massa folk och trängsel så :)

I dag var det samma gamla vanliga stämning på jobbet igen, sisådär kändes det faktiskt. Känner mig liksom bortglömt också, eller som att jag inte räknas längre efterso jag har valt att vara på andra ställen också. Men men...

Nej dusch var det, sen obligatoriska pillerknaprandet och ögondroppar. Allergi shit!

En dag kvar att jobba innan EN ledig dag igen :) *YES*

*LÄNGTAR*

EM♥


Kommentarer
Postat av: [almabeatrice]

Gumman då :(

Postat av: Malin Lj

Vi ska tyvärr (eller det är ju skönt iofs) ut till stugan på fredag igen, så jag kan inte ses då. Men gärna en annan dag! Har du semester något i sommar? Eller långledigt eller nåt?

Nån dag ska vi nog få ihop iaf, så vi hinner prata lite mer än de få sekunder vi lyckats springa på varandra nu den senaste tiden:)

Kram

2009-06-24 @ 23:35:01
URL: http://malinlj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback