Ett meddelande från världens bästa mamma♥

Våran bilstereo håller på att klappa i hop, Oftast fungerar bara en högtalare, men i bland kan man ha tur att få höra ljuded från två högtalare kortare stunder. När jag var påväg hem från stationen efter att ha skjutsat Älskling till stationen och kommit till Ängsgärdet hör jag ett bekant låtintro, så PANG hoppas båda högtalarna igång och en av mammas ABSOLUTA favorit låtar som vi alltid skrålade och sjöng till när vi hörde drgo igång. Fools garden med Lemon Tree. Och båda högtalarna fungerade perfekt hela vägen hem och jag satt tom kvar i bilen och lyssnade klart och det fungerade även när jag stängde av. En underbar känsla.

Som Älskling sa när jag berättade "Det var hennes sätt att gratta dig till huset :) fint... :-)"

♥kärlek♥

Nu hoppas jag att hon är medverkande och håller tummarna när det gäller en sak till....


Kommentarer
Postat av: Malin Lj - Mamma till Walter!

Grattis än en gång till huset!! Så spännande:)

Tror helt klart det var din mamma som hade ett finger med där i bilen! Härligt när man får såna där små hälsningar på deras sätt:)



Hoppas vi kan ses på onsdag. Kramar

Postat av: Evelina

Åh men visst var det din fina mamma som ville visa att hon tänker på dig och älskar dig!! =) måste ha varit alldeles underbart!



Vad SPÄNNANDE med hus!! Åh vad avis jag blir, vill också köpa hus! =)

håller tummarna för dig angående det andra, vad det nu är =)



kram!!

2009-12-10 @ 11:34:56
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback